saya sayang shawn

2007年12月25日火曜日

なんかうれしい~~

やばかった!!!

ujung tahun aku sgt best!! giloh!! mintak2 berlanjutan sampai thn depan...

mahap yek korg..aku sgt2 bz skang nih.. sampaikan gi krismas party pon aku leh tido!!

mula2 bz lab.. habes jer presentation aku, aku trus gi show kt osaka.. abes show, trus bergegas gi club OCT sbb ader ryukyudisko..

dan sepanjang kt situ, aku dok terperasan laa si tetsushi dok mengintai dr tirai kamar kt tingkat 2.. (staff room kt tingkat atas,mcm balkoni yg bole nampak dance floor).. memandangkan aku nih rabun ayam, terpaksala aku mendapatkan kepastian membe2 aku yg sudi menemani aku gi live rkd tuh.. tp pastuh, masa tetchi spin, die x pandang aku lak.. horror sakit ati!! so, aku membuat kesimpulan, die x derlaa tgk aku pon td.. tgk pon sikit2 jer..ayat menyedapkan ati la nih..


pastuh trus gi nagoya seminggu sbb ader part time translator utk trainees from hicom yamaha..

seminggu yg amat letih.. tp amat best!!!! gi hard rock cafe, dan karoke dan plg best shopping kt kumehyo!! angkat satu bag coach!! huhuhu.. nanti lenkali aku post pasai nagoya nih.. thanx to azfar yg teman aku kt nagoya!! ko mmg best!!


blk nagoya, trus gi Annual Grand Meeting MSAJ utk meletak jawatan exco sosial dan kebudayaan yg aku dah sandang selama 3 tahun ni.. terasa agak samishi.. dan all the best utk protege aku deja yg menggantikan takhta aku tuh!! ganbatte la ko ek deja.. ader PGG dlm cinta sayang tuh!! hahaha..


pastu AGM kt kobe, trus berlari2 balik ke kyoto, sbb ader rkd punye show.. hat ni yg nak ceta pjg nih..

ngan yosuke, mmg dah mcm manager lak aku nih.. sepanjang 4 jam tuh dok melepak ngan die laa.. melayan lawak2 bodoh die, dan die melayan lawak2 pandai aku.. dan sempat gak die menyiasat2 psl balak aku laa, pasal aku minat saper la.. dan aku ckp aku minat die laa.. die kate bkn minat naoto? aku kater laa x.. dulu2 yerlaa.. tp skang dah lebih minat rkd esp tetchi sbb die x kawen lg.. dan antara isi2 penting perbualan aku:

*naoto plg besar badan dlm famili derg..btw yosuke punye berat 50kg!!

*dulu naoto ader gelfren tp skang dah clash

*naoto punye english level sama baka ngan abg die.. dan rupe2nye die tuleh lirik delofamilia tuh dlm jepun, dan ader org ngokss mana ntah tukang translate.. kirenyer x derlaa horror sgt naoto tuh.. melainkan kalu mmg dlm jepon lirik die berbunyi "汚いねずみとしゃべられない” (i cannot talk with a dirty mouse)

*naoto jer x masuk U.. abg2 die course computer kt U dulu..(IT rasenye)

*tetchi punye gelfren?yosuke soh tanye seniri..

*yosuke x minum arak, x hisap rokok, dah kawen dan maseh virgin..yeah, right!!!!


ape2 pon aku mmg dok hint2 la yg aku berminat ngan tetchi.. so si yosuke ni pon byklaa dok soh aku gi tanye itu laa tanye inilaa.. tp mmg muri la kan.. dan masa yosuke spin, tetchi dok berehat kt tepi aku.. tp x berani nak tegor.. pastu tibe2 die tegor dulu..

die kate ngan shon nih x leh ckp hisashiburi la kan.. sbb br jumpa.. dan aku pon jwb,"itulaa pasal.. lg byk jumpa tetchi dr jumpak sensei"

maka bergelak ketawalaa mamat sexy dan cool itu!! oooohhh..hot!!

pastu die kate, "next week shon dtg okinawa kan? yeayy!! tanoshimi!!(lookin forward).. sbb kalu shon ader mesti best.. hr tuh aku tgk kt osaka bkn main gembira lg.."

aku buat2 x paham... ekk bile??

"kt OCT last week.. bukan main gembira lg shon .."

maka di saat itu, konpemlaa bahawasanya mmg die dok ngintai dr tirai kamar tuh.. dan die dok ngintai aku!!! kembangnye lobang idong ku pd masa itu..

dan sempatlaa aku mengrequest lagu britney dan kylie utk countdown kang.. kalu die ingat, mmg kompemlaa.. aku kawen trus laa..


dan plg terharu, tibe2 dtg la seekor slut dan die bg 2 shot tequila kt tetchi.. dan tetchi bg satu kt aku.. aku kate la aku x minum alkohol.. dan tetchi pon pulangkan balik dua2 gelas tuh.. dan die minum air mineral jer.. sama ngan aku!! terharu!!! mamat tuh sgtla x KY.. baguss...dan sexy!! tp memandangkan die maseh single,ramai la yg dok nempek ngan die pastu.. dan aku x sempat nak tanya lebeh2..
ape2p pon pastuh aku ckp kt yosuke, x sempat sembang ngan tetchi.. die ckp dun worry,kt okinawa kang die tolong..alang2 tuh,aku soh die bwk aku jumpe naoto skali..aku kate bkn aku yg minat, ade membe dr msia nak mintak otograf..(ko ler ni sha) hehehhe..

kesimpulannya, segalanya bergantung kt 31hb ni..kalu penutup thn ni best, mungkin aku akan carik keja sini jer.. kalu x, balik tepeng la aku..

-terkandou kt jyunko yg mentioned aku dlm blog die sbb aku tolong kenalkan die ngan tetchi.. dan thanx akak juita yg teman shon hr tuh ek..



0 件のコメント: