saya sayang shawn

2007年12月2日日曜日

falling for the elder brother..

oh sungguh x sangka!! mondo festival kali nih best!! dan kebestan ini bknlah dtg dr naoto terchenta atau yosuke yg baik hati, sebaliknya dtg dr tetchan!! oh.. ku masih mamai dgn kejadian semalam.. hahaha..

biar pon fantasi aku yg naoto akan muncul dgn tiba2 kekal fantasi, tp fantasi yg lain jadik realiti... mcm ni, korg pon tau kan, aku lebih rapat ngan yosuke dr tetchi tuh.. sbb tetchi nih kdg2 sumetai semcm.. so, semlm pas abes jer menatam show tuh,member aku ajak aku tgu yosuke.. sementara tgu yosuke dok lyn peminat die yg ramai2 tuh, aku dok laa menempek kt tepi dinding..tibe2 ader suara dok panggey2 aku.. "shawn!!woii shawn!!"


macho plak aku nampak mamat nih skang...

kata tetchi..hihihi.. die pon ckp laa, hr ni pon nori2 ek.. semangat la pelaa..dah kurus dll.. (yes,die cakap aku kurus!! cinta bisa membuat org buta!!!) pastuh aku ckp laa aku gi countdown okinawa.. tp utk mengurangkan kesan stalker, aku katteni laa ckp yg aku gi okinawa sbb ader show tourism kt sana.. x nak laa nampak mcm aku waza2 gi sana semata2 nak menyetalk adek beradek die tuh.. so, terpaksa laa buat citer.. tibe2 mamat tetchi nih semangat lak tanya bile,dimana dll...

"ore ikuyo!! zettai iku kara..iku,iku..." (aku pegi!!mesti pegi punye..pegi,pegi..) dan die ckp ikuyo tuh berkali2..

OMG!!! aku sgt kandou!! die beriya nak gi tgk show rekaan aku tuh.. dan aku ckp laa, korg bkn ader show kt osaka 30hb ker? die kate x pe, die sanggup gi sorg lambat, sbb nak tgk aku punye show!!! OMG!!!! dr dulu2 aku ade fantasi ini..(tp melibatkan naoto laa)

tgh menari2 tuh, tibe2 ada wajah kesayangan hamba di celah2 penonton2 yg kebanyakannye pakcik makcik.. dan aku pon terkejut beruk sampai salah2 step.. dan malu2 diatas pentas tuh.. dan masa menari MTA, part last tuh yg malaysia truly asi~~~~aaaaaa tuh aku pon babai kt die..oooohhhhh...indah sungguh mimpiku itu!!! dan mcm x sangka, boleh jd realiti!!! kalulaa btol2 ader show kt okinawa tuh!!! oh tetchi!!!! mane tau kan.. ex aku pon dulu terjatuh chenta tgk aku nari kt sobetsukai sempai kitorg.. hehehe.. die ckp laa... ntah la bleh caya ke x..

tp, dlm fantasi aku tuh, aku luper lak nak masukkan deja, ee ngan sha skali.. kalu ikut realiti, x nak laa aku tetchi dtg tgk..kang die x tgk aku, dok sebok usha deja,ee ngan sha plak, melepas aku..



yosuke yg maintain cute lepas kawen..



earl and randy versi upgraded..

-tunggu fantasia bulan madu ngan naoto lak...

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ehh..bkn ee jeke competition kau..ak gurai xde nye pape..ahaha..ak da dpt video fukuoka da..leh prektis2..hoohhoh

shawnaoto さんのコメント...

ko pon dah semakin maju skang..yabai gak.. makin dekat dgn title pmt tuh.. yabai gak..huhuhu..

匿名 さんのコメント...

ehh...jgn nk entitled ak ngn pmt tu weh...simpang malaiktt 44..ak xmo label tu weh..ak maseh hetare..lg hetare dr kau..at least kau da ad penglmn skali..ak nih..lg L..dok ckp nadz L..huhuhu

shawnaoto さんのコメント...

tu ahh kan..kite kate nazrul L.. die siap dah ader 6,7 kali pengalaman.. kite yg L nih..(bkn lesbian)