saya sayang shawn

2007年12月5日水曜日

nightmare di siang hari


hari ni aku telah mimpi yg amat horror!! sgt laa nightmare ok!! sgt takut!! x nak!!

begini kisahnye, aku mimpi aku gi countdown okinawa tuh.. mcm mana ntah aku bleh tetido dan sedar2 dah subuh!! aku pon berlari2 berkejaran gi sakurazaka central tuh dan tgk2 ramai org kt luar..pastu yosuke tibe2 ckp kt aku apsal lambat.. dah habes dah..naoto pun dah balik.. OMG!!! tidak!! dan aku sgt sedih dan nyot, dan aku pon balek umah.. dlm mimpi aku tuh, aku mcm blk umah kpg tok aku kt perlis dan hr tuh cam hr raya.. kitorg pon gi lah beraya kt umah jiran.. dan jiran aku adelah family hiroyama!!!

masa nak makan tuh, kitorg ramai2 dok bersila kt bwh dan depan aku ader tetsushi.. dan die pon cakap kt aku " naoto ader kt dlm bilik tuh.. tgh tido.. gi la kejut" dan aku pon kate x nak2 sambil ngintai2 dlm bilik die.. dan aku bleh nampak kepala die dok tido..

yg best tuh, siap ade scene tok aku ngutuk naoto.." ape la anak teruna tuh.. tido sampai tgh hari".. ini mmg ayat feveret tok aku kt adek lelaki aku.. well, aku pon kena gak kdg2..
dan aku pon backing2 la naoto, aku ckp die ade konsert dan pastu die dj sampai pagi blablabla..

dan mcm mana ntah aku bleh tetido kt umah naoto tuh, dan masa aku bgn aku tanya kt maksu aku naoto dah bgn blom? dan maksu aku pon jawab "naoto dah blah dah.. masa wani tido td.. x perasan ker dia lalu?"

pastuh aku dikejutkan dek laungan azan kt komp aku.. no no no.. bkn azan subuh.. tp azan zohor.. rupe2nye aku yg tido sampai tgh hari!!



bgn jer tuh, aku pon tepon ee si mak uranai tanye ape maksud mimpi aku.. takut ok.. kalu ikut ape yg aku paham, dlm mimpi aku tuh, aku mcm x dpt jumpak naoto lgsg!! siap aku bleh telepas show die tuh!! yabai!! x der jodoh ker?? mintaklaa maksud mimpi ni terbalik.. hahaha.. gomenne korg.. aku mmg suke percaya2 bende2 karut nih..

dan aku pon mengangkat bontot beratku bgn.. sbb nak gi HMV sanjo, beli delofamilia's album yg debut hari ni.. tgk2 bhg majalah, naoto jd cover HANDS dan back cover LOUD.. dlm HANDS die ikat rambut mcm org lepas beranak dlm pantang.. x beberapa comel.. dan dlm LOUD lak, rambut dah ok dah, tp selek tang misai lak.. die x shave, so penuhlaa kitanai hige die berceracak sana sini.. dah mcm homeless pon ader.. naseb baik die pakai white shirt kesukaan aku.. terpaksa aku maafkan.. x derlaa nampak serabai sgt..

lepas beki tuh, makin aku serabut ngan mimpi aku tuh.. maka aku pon melangkah ke my special place.. tpt segala masalah dan gundah aku hilang.. dan bertambah sweet, my special place ader sale!! OMG!! maka lengkaplaa pasangan beg dan clutch aku!! yeay!! dan yg best giloh tuh harganye ¥500 sepasang!! naseblaa kasut merah ngan purple tuh jer yg ader size kaki anak gajah.. kalu x, hilanglaa sumer masalah dlm dunia ni!!



















red &purple





















yellow & shocking pink

tinggal kasut emerald-green jer lg.. maka bakal lengkaplaa koleksi impian aku!!!

-i love red.. red is a happy color.. like blood.. (Dr. Christina Yang of Grey's Anatomy)



2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ak plg suke yg merah atas skali tuh..camtek2..mane satu kau nk pake g countdown??mak uranai kate ape,mimpi kau yg malang gile tu??tp ak pnah dgr org kate..kalu kite ade mimpi laki yg kite x dpt nmpk muke die,tp die ade,maknenye petande baek..kau akn besame lelaki itu..tp ni ak pnah dgr,mak uranai lebey tahuuu

shawnaoto さんのコメント...

ohh deja..sayang ko!!aku caya kt ko lak ah.. si mak uranai ckp, kalu kiter mimpi psl diri sendiri, selalunya maksud hantai..kirenye nanti byk laa jodoh aku ngan naoto tuh..kalu org lain yg mimpi, maybe mimpi punye sono touri...ini kes yg aku berbaju biru ngan jejaka impian tuh laa..hahaha..pandai mak uranai jaga hati aku..