saya sayang shawn

2007年12月4日火曜日

jadual makcik stalker

x terurusnye laki aku sorg nih.. tp mengapakah aku ttp nampak die comey!!

dlm dah dekat2 exam, dan dah dekat2 presentation thesis (yg aku maseh x paham ape bende tajuk yg aku dpt nih), aku turut bz ngan aktiviti stalking aku.. x pelah, dah nak balik dah.. pas ni x dak dah naoto terchenta.. uwaaaaaaaaaa!!!!!!!!
di bln 12 ini, 12 hb aku gih release party delofamilia kt tokyo!! tiket dah dpt!!! yeay!!! mahal nak mampos.. tp waddehel!!!

31hb, countdown okinawa!! naseb kak juita teman, kalu x sabishi giloh.. x sangka membe2 nihonjin aku sumer x gi.. derg blk kpg osaka lak masa tuh.. pas countdown kt musictown trus berkejaran gi ryukyudisko+naoto kt naha plak.. ohh, sungguh bz!! tp excited.. mintak2 laa naoto ingat lg kt aku..(saja nak merendah diri di sini)


dan mintak2 laa ader hiroki gak.. oh,lupe nak citer.. last year pon ader menatam nih gak.. countdown orange range, pastuh naoto gi berdj ngan abg2 nye.. dan last year, hiroki ikut naoto gi club tuh skali!! so dptlaa member aku yg cun tuh bermanja2 dan bermesra2 ngan hiroki!!! omongan!!! hiroki tuh!!!! mane la tau,kot2 thn ni ader hiroki, bole la aku bgtau die kt msia ader minah bernama sha yg gila banget sama die.. hehe.. tp malangnye, dah kuar pesanan x leh bwk msk kamera dll... siyul tol..



ape2 pon, ingin aku tegaskan disini, betapa kuatnya jodoh aku dan naoto!!! konpem tourism bwk kitorg gi okinawa nih.. ohhh...apekah jodoh ini?? x sia2 aku percaya pd kuasa jodoh...



-kuasa jodoh ker, kuasa stalking?? hehe.. wateva!!!!

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

gilak aa ..skali hupdate..trus ade byk ak tgk..sasuga stalker..ak igt kau bkn bz tgk siri2 tv sampe xde mase nk hupdate blog ke??
nway byk da rakan countdown kau..beh aa tu..k.juita n cik moon ade..hohoho

shawnaoto さんのコメント...

tulaa...naseb ader derg.. ko gi la countdown berdua ngan c garang..