saya sayang shawn

2007年12月10日月曜日

stalker yg sedang insaf..

besok nak gi tokyo utk delofamilia release perty.. tp memandangkan kesibukan menjelang presentation aku jumaat ni, aku x seberapa excited.. tp aku excited lebih lak utk ryukyudisko sabtu nih..nande? hmmm....

btw, semlm aku terbaca kt forum mixi psl orange range dan stalker2 mereka.. mixi ni cam frenster nihon laa.. tp kene invite br bole join.. btw, ader la minah nih tulih forim menghentam fans yg mana modo off ni..( manner mode off; buruk perangai dan tingkah laku)

rupanya bkn aku sorg yg maleh gi konsert OR sbb takut ngan peminat2 skolah menengah yg hyperactive, rupenye rmai x puas hati.. utk pengetahuan korg, aku mmg x beli laa tiket konsert OR yg standing tgh2 tuh.. aku rela yg seated.. dan selalunya jodoh membawa tiket kt aku.. x kan nak tolak rezeki lak kan? hehehe... dan ade jer member aku, si kamelia tuh, siap pengsan masa konsert OR sbb kene push horror sgt.. x pijak lantai tuh!! x enjoy lgsg!! sejak tuh, aku dah tawar hati nak ajak bbdk msia teman aku, sbb sian derg kang.. bknnyer minat sgt pon kalu sampai nak kene sabung nyawa..

pastu msk laa gak part stalker2 OR yg sampai gi umah derg kt okinawa, tangkap gambar private derg dan tampal sana sini.. dan jgk menyebarkan gambar GELFREN NAOTO dan gelfren ryo sampaikan minahs2 itu dikeji dan dicaci dek peminat OR yg sedia menunggu di tepi gate sekolah mereka..(OMG!! bdk skolah menengah!!) dan aku trus pingsan!! omongan!!! awek... naoto... OMG!! sedehnyaaaa!! cam hancur luluh hati ni.. sampaila aku ternampak tarikh artikel tu.. tahun 2003 rupenye.. membe aku ade gak kate dulu yg naoto ade gelfren masa mula2 derg debut dulu, tp dah lama clash.. but still... aku x rasa lega pon..

dan tibe2 aku tersedar, this wasn't my intention in the first place.. kenapakah aku sgt obssess ngan artis?!! not that i wanna marry them no matter what waddehel!! tp sbb aku dah pernah tersgt2 frust ngan mengharap cinta biasa nih, sampaikan aku rasa better kalu aku minat org yg untouchable dan luar biasa, kalu berhasil, anggap ler bende tuh miracle... tp kalu aku dok tepuk sorg2 pon, obviously duhhh!!! what do I expect?? dan mmg dr awal2 lg dah paham ngan realiti tuh.. tp kenapa sekarang aku jd vulnerable mcm nih?? OMG!! stay strong, bitch!!!

btw, kesah stalker OR nih sampaikan pernah terjadi naoto dan bapak naoto terpaksa gi balai polis naha-shi utk mintak mahap atas kelakuan peminat2 OR.. x dinyatakan la plak details kejadian..dan betapa member OR nyampah giler ngan fans derg yg over tu dll...

OMG skali lg!!! dimana letaknya level pengstalkeran aku nih? aku yg tahap medium ker, tahap gila babas god-shoot-her-with-transquilizer-already punye tahap?? ohh.. aku sgt laa x nak jd fans yg dibenci tuh.. sbb tulaa aku slalu wat2 eksen ngan naoto.. tp still, wherever he is, i'm always there!! tp aku x pernah laa gi kejar sampai umah ke hotel derg ker.. kan, kan, kan?

dan gambar2 naoto tuh, kalu masa konsert yg ckp x leh tangkap(カメラ禁止), aku x tangkap.. kire nerd la gak aku nih.. walo begitu, aku ttp terasa cam stalker yg dinyampahi dek naoto..

tp kan korg, aku sbnnya plg x respek ngan artis yg memperkecilkan fans derg.. kalu fans yg kejar sampai umah,hotel dll tuh mmg la over sket.. tp kalu yg kejar kt show derg, bg aku derg kena laa layan baik2.. fans nih la yg tungkus lumus carik duit nak bg derg kaya!! kalu takat salam or tangkap gambar gurai pon iya, mmg nak kene ketok kepala ngan aku!! pala hotak ko!! melayan fans tuh adelaa job requirement derg laa.. sbb tuh aku respek ngan ella dan ning, sbb x sombong ngan peminat.. OR nih aku x tau la sombong ke x.. mcm baik jer.. especially si yamato tuh.. naoto pon aku x brapa sure.. ngan aku mmg la die layan, sbb aku membe abg die, tp ngan org lain die cam cold jek..

-sudah insap.. countdown ni last.. i'm retiring soon..(for now that is..)

0 件のコメント: