saya sayang shawn

2008年1月8日火曜日

最悪な新年!! (tahun baru yg horror!!)


benarlaa bak kata org, hidup ini umpama roda.. ada kala kite kt atas, selalunya nun kt bawah..

samalah dalam kes aku.. masa bulan 12 hari tuh, bkn main hepi lg aku..akan tetapi, masuk je tahun baru, roda aku mula bergolek kt bawah.. siap langgar taik anjing sekali tuh.. siyul tol laa...

antara kecelakaan yg berlaku:

-abes jer countdown kt musictown, koza aku bergegas naik teksi gi naha sbb nak tgk rkd kt sana.. 40min kemudian, sampai jer naha aku tersedar.. aku tertinggal kamera kt musictown!!! ader memory stick 2 gig dlm tuh!!!

- aku naik teksi ngan 2 org jepun yg lain, dan akhirnya aku bayar sorg2.. derg wat2 lupe lak nak bayar aku balik.. dah laa ¥5000.. siyul tol...
- sampai sana dlm kul 3am dah.. telepas yosuke dan tetchi play.. so x tau la die main x lagu request aku gimme more..

-peminat naoto ramai gile kerumun die.. tu x masuk lg org kampung okinawa yg balik raya.. so, mmg lgsg x dak can nak jumpak die.. hanya sempat berbalas jelingan jer..

-masa balik sempat la gak sembang ngan tetchi.. ade sekor minah nih tibe2 meluru masuk dan dok ehekkkk ehekkk ngan die.. aku pon malas amik port.. tibe2 si tetchi tuh cakap kt aku, die x de awek.. dan x pernah bercinta.. aku cakap laa tipu.. tp dlm hati ade sikit hepi..
masa on da way balik hotel, nampak teksi tetchi lalu tepi aku dan berenti depan seven eleven, jauh sikit dr live house tuh.. baru aku nak gi wat2 lalu, tgk2 ade sorg pompuan naik teksi tuh.. dan blah bersam2 tetchi!!! omg!!! die dah beraweks!!! of coz laa kan.. tp agak sedih di hati ini..

dan kecelakaan ini x berakhir kt sini.. gi snobod lak pastuh.. dlm seronot2 ada gak drama sedih di sana sini.. habes tuh trus bukak skolah, dan tarikh hantar thesis dah makin dekat.. presentation 2 mgu lg.. tensen tol.. jerawat pon naik umpama cendawan.. naseb ade member2 dikala begini.. tahun baru ini melihat aku di bawah dr segi love, money and study... what else can go wrong??
btw, kalu tolak jodoh aku dan naoto yg tiada tu, kali ni punye party mmg best.. gile wild.. siap ader public nudity.. naoto pon sgt best dan cute.. die main pistol air, dan org first die spray adelaa aku!! huhuhu... tp malangnya, x dapat jumpak die up close, so sign ko x dapatla sha.. gomenasai!!! aku turut bersedih nih.. dah ler si yosuke balik awal, kalu die ade, bole gak die tolong aku masuk backstage..

shahnon sgt nyampah ngan makcik nih.. thanx biatch!! luv u!! aku pon dah lama nyampah kt makcik nih.. over sket.. sebok panjat stage tuh.. pdhal x der fungsi pon..

alaaa comelnye sayang.. makin terror lak tuh die berdj.. mori agattazo!!

-things will go wrong when.. 'dia' turut jatuh cinta...

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

sabo ek son..sabo...mebe bad start je kot nih...tgk dlm 2,3 bln ni...maybe ade happy endings...bak kate omoswami shanti nathan...slagi xde happy ending,slagi tu film maseh rolling

匿名 さんのコメント...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

匿名 さんのコメント...

ade spam dowh...sape cresnet nih