saya sayang shawn

2008年1月31日木曜日

"the time has come to let them go"

itu bkn sebarang tajuk.. itu sbnnya horoskop aku dlm majalah Sugar utk semlm, 30hb1.. ape bende yg aku kene let go nih?? aku turut tertanya2.. sampailaa tibe2 dtg msg dr range aid.com.. aku dah debar2.. hr ni kuar result sape dpt gi konsert aid jam derg tuh..

dan buat kesekian kalinya.... walaupun aku touroku 2 tpt, osaka dan nagoya, satu hapah pon x dpt.. dua2 otoshita!! siol tol.. aku sgt8 nak gi!!! last concert ok!!! dah laa dlm 4 thn aku jd fan club, aku br dpt 2 konsert jer.. dan spt biasa membe nihonjin aku ramai yg dpt.. geram!! jeles!!!
well, btol ape horoskop aku ckp hr nih.. mebe sampai blk x jumpa naoto dah.. sedeh..
dah ler musim peksa lg.. thesis x siap2 lg.. paip air kt umah bocor lg.. siol!!! terpaksa mkn dlm pinggan kertas, sbb kalu basuh pinggan, abes banjir satu umah.. WTF!!
himpunan pandangan sisi naoto
bye

bye


bye...

-dah x yah pikir enchou visa.. kuyasshii!!!!

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

dat horoscope sounds scary to me...but cik shawn cheer up....etho u r goin to lose da thing dat u love so much u r goin to get sumthing much better next...cik son ad hati yg baik n i belief u w/ll get da best in life k...malang sket skrang nnt nasib baik sure ade~~~