saya sayang shawn

2008年1月21日月曜日

kami geng fukubukuro!!

di mlm 10 muharram hr tuh, kami telah melepakkan diri kt umah nesh dan membukak forum perdana.. mmg best dan hangat topik perbualan.. hahaha.. barula aku tau pemikiran lelaki dan pemikiran pompuan mmg agak berbeza... dan bile muji tanye aku, "kalu naoto nak kawen ngan ko, ko nak ker son?".. aku jadi gutted.. hmmmmmmmm......


aku x pernah pikir sbl ni sbb aku tau x kan jd.. hello?!!! aku kan drama queen skit, so bile bercrita aku dan body language aku akan buat korg ingat aku dan naoto mmg serius.. br aku sedar gak rupenye ramai yg dok konpius perhubungan aku ngan naoto nih.. hahahaha.. lawak.. aku saja jer over2 ngan naoto, spy boleh distract hati ini dr tersuka kt org lain... baru jer sebulan lebeh x jumpe naoto, aku hampir tersasar.. sbb tu kene push balik naoto dlm hati ini.. poster sumer naik balik!!! skang dan kembali 'normal'...


nyatanya x perlu fikir psl jodoh.. sbb bila umur aku 27 kang, aku,nesh dan deja akan bkk geng fukubukuro!! saper nak join lg? bole muat sorg lg dlm karung ni....
ini adelah fukubukuro.. barang2 dijual secara lambak dan murah.. cthnya: brg bernilai ¥10,000 dijual ¥1,000.. the catch, x bleh pilih dan x bleh tgk ape kt dlm..

lagu so7 pria kesepian nih bole jd lagu tema geng fukubukuro kiter ek..

"mungkinkah diriku terlalu wibawa dan tampan utk selalu kau miliki,
Pastilah diriku terlalu wibawa dan tampan utk selalu kau miliki!"

-kalu naoto nak...... YESSSSSSSSSSSSSS!!! I DOOOOOOOOOOOO!!!!! kya~~~~~~~~~~~annnnnn!!!!

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

geng fukubukuro?!??hoi2..yabai..kau bkn kawen 27 ke??nk masuk fukubukuro plak ke??ke kau perli ak yg kawen 32 ni eks..ahh xde(terigt gelak syaitan c pompuan garang ee tu)..
tp yg pastinye kau nye fukubukuro berharge 1000yen aa kan..pasti untung buat c pembeli..ngehngehngehngeh

illusi さんのコメント...

hahaha, diorg x tau..yg fukubukuro tu yg lebey mysterious sbb.. x nmpk kat dlm..berdebar-debar si pembeli nye. tp, arakian kite 3 org yg masuk dlm ni, x ley jual kat kawasan kansai..sbb org dah tau.kena jauh2 sket.. ape pun, that nite was so excited! lebey byk mendgr dr bicara...

匿名 さんのコメント...

forum mlm tu mmg hangat..tak sia2 aku memilih utk lepak kat sana mlm tu..

shawnaoto さんのコメント...

kan encik aca.. naseb aku paksa ko tgk sweeney todd tuh.. i can feel you, joanna.. huhuhu.. hgt2.. kena wat selalu.. byk lg persoalan di hati..

miss illusi, tuh ahh.. x leh jual kt kansai.. kite kena jual jauh2 skit.. korea ker, hawaii ker, tanjung malim ke..