saya sayang shawn

2008年1月16日水曜日

bila aku mula menggila...

hari jumaat nih presentation.. dan pd hari ini, aku mula meroyan sendirian.. letih jd student!! rimas!! pdhal, sbb aku student laa, byk benda gila dpt aku buat.. huhuhu.. btw, ade member yg x brapa paham mengenai keobsessan aku thdp OR.. well, maybe i am a lil bit too obsessed.. so, hr nih aku nak post mengenai hidup aku di luar bulatan OR, naoto dan RKD..


BAITO @ NAGOYA & HIROSHIMA

aku yang tgh rajin mengecheck crank shaft


bersama org2 hicom-yamaha, suhairi,shinchan and jamal kt HRC nagoya.. thanx azfar sbb teman jln2 nagoya.. saikou datta!! aku turut dpt sijil sbb dpt mengendalikan meson tapping centre S2C dgn excellency.. huhuhu.. jgn x tau, i could be nerdy sumtimes.. remember akiba??


ANNUAL GRAND MEETING '07 @ KOBE

zarip tido..kantoi.. last time aku dok meja dpn.. hehehe..

cheerleaders pon dpt medal!! tenkyu korg!! giler terharu.. tambah manis bile halim yg tlg kalungkan..(lepas aku paksa dan ugut dia macam2)


CINTA SAYANG'S LAST SHOW OF 'o7 @ O
KINAWA

american village, chata.. sgt happening!!!
umpama dunia fantasi...
wanita melayu terawal?? (zaman batu)
melayan perasaan teringat si dia...(yg tgh berkonsert kt tokyo hr tuh)

menggatal ngan abg ryukyu dancers bersama protege dej..
macho jer aku pgg ular.. huhuhu.. terasa kakkoii giloh..


SNOWBOARDING TRIP, NAGANO

geng ninja demam lepas balik okinawa.. ninja no3(deja) tukg amik gambo..


tere x aku??
7.5 saat kemudian.. nazrul pon akirameta ajar aku lantas berlalu pergi... huhuhu..

kemudian aku jd tere balik.. sampaikan bole menyenowboard sambil menguap..

final touch..

geng wat snowman bernama om kapoor...

kekkyoku, 3 hari kt nagano, aku tgk om shanti om 4 kali.. for real..


skang korg dah tau xtvt aku selain OR.. best kan? tp aku kena la tgk minat pembaca blog ini, yg terdiri dr org obsess OR cam aku gak.. sbb tuh aku kureng tulih psl bende selain OR.. lg pon, even though i know it's crazy, naoto does make my life goes WOW!! hpe that one day, i'll meet my realistic naoto.. hahaha...

-it's not the end until u've find ur happy ending.. if it isn't happy ending, that means the film is not finished.. still rolling.. (OM SHANTI OM)
p/s: congrats to pakwan yg dah jumpe pengganti.. good 4 u!! so happy 4 u.. time 4 me to move on too..

5 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

kau mmg hebat bersnobod..sampe x terkeja aku..menunjukkan betape lajunye kau meluncur meninggalkan aku..hahahaha..n abg kham..kau lupe mention weh...hahahahlim btoi aa

shawnaoto さんのコメント...

haah..aku lupe mention geng rascala kite.. tuh ah abg kham..sape soh x add aku.. hahaha..

匿名 さんのコメント...

hahah..oh n another thing..ak suke gamba kau buat2 batak tenganga tgk akuarium tu....
pasai keobsesan kau terhdp OR tu walopn ak x phm..tp ak rs dgn keobsesan itula life kau jdk mnariks..n ak envy mende OR yg kau ade nih...hohohoh

匿名 さんのコメント...

sensei aku dh balik..tak sempat nk baca habis ko punye blog ni..maksud aku post ko yg br ni la..sblm ni ada gak aku baca..sasugani aku mmg suka dcara penceritaan ko..nnt klu sensei aku dtg sembang kat lab ni lg aku baca n komen ko nyer blog ni..hehe..klu ko buat novel mesti aku beli yg ori dan baca..terutama kklu ko buat novel pasal sejarah hidup ko...sekian,terima kasih

匿名 さんのコメント...

gilerla aca..dlm x baca blog aku, die punye komen pjg giler..tenkyu la sokong..aku mmg suka aca..sbb die pendegar crita aku yg setia.. die x tido pon dlm bas balik nagano sbb dok dgr citer aku.. hahaha.. tenkyu.. gonna miss korg sumer bile balik kang..