saya sayang shawn

2007年7月24日火曜日

joget joget di ehime...

sabtu, ahad hr tuh kitorg beramai2 menyahut seruan kerajaan mempromosikan malaysia kt ehime.. untung btol aku masuk kelab cinta sayang nih, bole jalan2 free.. bas kitorg besar nak mampos padahal yg gi 7 ekor jer... so amatla best sbb boleh conquer2.. tp yappari sumer org dok berkumpul kt blakang jer.. seat bas ni bole pusing, so kitorg pusing jd bentuk U kt blakang tuh.. 6 jam pergi 6 jam balik aku x tido sbb dok sembang.. barulaa sedar antara kitorg byk kesah menarik.. boleh buat pilem..
kt ehime dpt la gak jumpe bdk2 sana.. padli, dean, lisa, shapik ngn org tepeng..tenkyu dtg jumpak kitorg ek.. dah ler mlm tuh aku dpt gi karoke kt tpt yg ader mama tuh.. x der pasal la nak gi seniri.. eloklaa dpt rasa tpt tuh dan free lak tuh..oh ye, padli dah kurus!! aku yg buat billy boot camp kdg2 nih pun x kurus2..hampes tol!!!
aper pun kejadian paling meninggalkan kesan adalah aku jatuh kedebuk umpama nangka buauk kt dlm bas!!! penangan ubat tahan mabuk yg menyebabkan aku penin2 dan selipar e-e yg licin, maka x psl2 aku buat break dance kt dlm bas tuh(break patah pinggang)... nasib lutut aku x tercabut lg.. kejadian ini telah meninggalkan kesan sakit kt tulang pelvis aku sampai hr ni..hampeh btol..nak gi sepital, insurance da 2 tahun x byr plak..hmmm.....
-mak uranai telah merasakan aku mcm akan end up ngan artis2 ala2 naoto gitu...wahai mak uranai, u'r my bespren ...luv yah...

0 件のコメント: