saya sayang shawn

2007年7月3日火曜日

apekah masalah org jepun?




semlm aku tgk HEY!HE!HEY! spt biasa..artis jemputan adelah skimaswitch.. dan drg pun citer la mengenai derg bercuti kt las vegas.. dan bende yg plg nak tergelak aku dgr adelaa bile penyanyi tu ckp la, susah gile kt sana sbb language barrier..yg die bengang tuh, die cube la jugak sedaya upaya ckp english tp org vegas tuh lgsg x try pun cakap jepun....



haaa???!!!!! not again!!! baru jer yosuke ckp bende sama hr tuh.. apekah masalah org jepun nih? derg ingat sumer org tau ckp jepun ker? hmm.. x paham aku..kt sini mmg biasak laa kalu derg mmg expect kitorg bole ckp jepun dan bantai ckp jepun ngan kitorg..at least kt negara die.. ini dah pegi US pun expect org US bole ckp jepun nih apehal??..pelik x?!! siap matchan ngan hamachan (pengacara rancangan tuh) pun mcm setuju jer ngan statement singer skimaswitch tuh..
ahokaa!!!
btw, sebut psl hey3x... next week ader Orange Range!! yeay!! akhirnya..mesti byk derg kuar tv pas ni.. sbb album baru derg nak kuar bulan nih..yg aku tgh pening nih, drg akan release single baru, IKENAI TAIYOU pastu album ORANGE disusuli ngan album RANGE...
lari budget lg laaa aku bulan nih.. adui penin..




lihat lakiku...sungguh hot kan? nice hair-do, bang...

-aku expect hangpa suma paham utagha...

0 件のコメント: