saya sayang shawn

2007年7月10日火曜日

cinta 3 segi

haha.. bukan antara hans, erra dan engku.. tp antara aku, naoto dan harisenbon!!!

OMG!!!!Naoto sgt kelakar!!! dan macho!! dan cute!! dan baik hati!! dan the most important of all... KAYA!!

for those who are still wondering wtf i'm talkin bout... semalam Orange Range kuar HEY3.. dan topik semalam psl naoto punyer akogare onna..(pompuan idola)!!!! oh jgn terkejut korg!! die x sebut aku.. die sebut harisenbon (group pelawak cam senario..tp nih grup pompuan 2 org) !! how sweet was that?? OMG!! aku ader can la camni.. dah ler si harisenbon tuh dtg dok sebelah naoto.menjerit2 aku dlm bilik.. nasib jiran aku x call polis.. plg klimaks masa si haruka tuh main2 tenyeh rambut naoto!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!



jeles,jeles,jeles,jeles,jeles!!!! korg paham x perasaan aku yg hampir meletup ni?!!
HARISENBON..naoto minat hat belah kanan nih..
inilah die gadis pujaan naoto.. kelakar dan x cun.. hmmm.. sounds like me!!! aku ader can disini.. hehe.. dah 5,6 kali aku dok rewind tgk hey3 semlm tuh.. naoto sgt comel sepjg2 bangumi tuh.. btol x korg yg tgk(deja&fini)?? dgn muke malu2 die tuh.. oh, HOT!!! aku tgu org upload kt jpop suki dulu..kang aku boh gambar kekiuttan naoto masa tuh..
oh ye..lagu ikenai taiyou tuh bole tahan sedap..
-terpaksa ngaku x cun..

8 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ahaha..bleh plak komen..bkn ape..hagaknye sbb dlm bhs jepon "コメント" so buat2 x phm..jdk slalunye x boh komen kt page k.son nih..
tp kann..seyes mase smlm naoto kate agore no onna tu die da jumpe..kite igtkn k.son sbb cam tediam skjap..rupe2nye harisenbon....ahaha mmg samela k.son ngn harisenbon..esp yg gems tula...nguanguangua

shawnaoto さんのコメント...

woih deja!!ko jgn samekan aku ngan yg gemmsss tu eh..naoto minat yg kurrr tuh aaa..yg gemmss tu over lak semlm!! tensen aku!!jeles dowh..

shawnaoto さんのコメント...

mane ilang shoutbox aku nih plak..hampes tol

shawnaoto さんのコメント...

tp kan deja..aku relieved die sebut harisenbon..buatnyer akogare onna die otsuka ai ker, kimura kaera ker, koda kumi ker, erra pajira ker... x ker lg mendung langitku kang..

匿名 さんのコメント...

ahaha..yg kurr ek..mmg cam kurrraa..kurraa..naseb yg kur..tp yg gems yg lelebey..ahaha..erra pajikra?!?? huishh haah yek..aritu yg ryukyudisko tu layan pompuan B&%*# je kan..ntah2 yg naoto kate agore tu harisenbon sume tuh hanya lkonan semata2...bg hang pasan hang ada can..nguanguangua

shawnaoto さんのコメント...

mungkin gak..die nak tambah peminat la tu..spy sumer busaiku sejepon minat kt die..yg cun2 ramai minat hiroki..aku jer yg cun minat die nih..hehehe..weh, bakpe aku punyer shoutbox x kuar nih..kt ko kuar x?

匿名 さんのコメント...

sbnrnye... dia dah datang minang aku.. tp ak tolak, atas alasan.. naoto is not my taste!

shawnaoto さんのコメント...

hahaha..mentang2 naoto x der bontot