saya sayang shawn

2007年7月16日月曜日

Hans x abis2..

petikan utusan msia hari ahad..

"Segala yang baik pasal pihak yang lagi satu akan sama sekali terhapus. Kepada kami, baik Hans cuba mencari ketenangan baik hati dan perasaan. Dekati mereka yang boleh memberi nasihat yang berguna, yang terbaik untuk semua pihak. Bukannya mencari rakan yang hanya tahu membakar api yang sedang marak.
Lagipun bunga bukan sekuntum. Kalau bunga sekuntum saja dalam dunia ini pun, kenalah belajar jangan jatuh cinta lagi dengan bunga. Cinta kepada bunga tidak kekal lama."



apa yg merepek ngan petikan nih? selain dr artikel ni agak bertindak sbg parti pembangkang hans, artikel ni agak aho.. aku pun aho gak, tp kalu wartawan tulih masuk paper utusan pun aho nih... mepek sunggoh..
1st.. "membakar api yg sedang marak"...?... api dah marak nak bakar ape lg?? tulihla tuang minyak petrol ker.. tambahkan kayu api ker... menyalurkan bekalan oksigen ker... logik ah skit..
2nd.. hat ni kelakar.. baca jer aku dah x tahan nak gelak.. "jgn jatuh cinta lg ngan bunga. cinta kpd bunga x kekal lama"...??!!!???... x kan nak soh hans jatuh cinta ngan kumbang kot??
mungkin aku yg lemah skit, x brapa paham... atau aku advanced sgt, paham lebeh2.. tp bg aku kelakar gak menatang artikel nih.. hehehe..
-jgn jatuh cinta ngan kumbang.. baik jatuh cinta ngan LELAKI hensem dan kaya mcm naoto dan hans..

0 件のコメント: