saya sayang shawn

2007年11月5日月曜日

naoto, aku dan seribu stalkers yg lain...

hr sabtu lepas menyaksikan aku memblahkan diri awal dr party victory kansai yg juga bermaksud aku terpaksa meninggalkan halim bersama pompuan2 rakus yg lain (deja dan sekutu) demi menjayakan aktiviti stalking bulanan aku.. naoto telah memberanikan diri dtg wat show kt kobe secara sendirian, tanpa abg2nya.. no,no,no.. big mistake.. jgn ingat abg ko x der, ko boleh selamat.. aku dan stalkers yg lain ttp dpt mengesan kehadiran misteri naoto secara telepati, gps, tilikan crystal ball, anjing pengesan dan website i flyers yg tulih naoto wat solo dj kt kobe..

maka berangkatlaa aku ke tpt tersebut, dan ketika sedang kesesatan mencari jln yg benar itu, aku ternampak segerombolan pompuan2 rakus yg muda remaja tgh beratur kt satu tpt.. dan mereka bkn beratur nak mengundi, tp beratur nak msk tgk naoto.. siyul btol!! ingatkan x ramai yg tau psl event nih..rupenye semua org sama pandai ngan aku.. maka dgn berat hati aku ckp kt membe aku, ma chan(bkn sejenis buah, tp sejenis org), kite balik pon xpe..mesti x dpt jumpe kalu mcm ni punye ramai manusia.. tp alang2 dah sampai, masuk jerla...

benar bagai dikata..iciyou naoto perasan gak aku masa die tgk spin..sambil tersenyum2 nyian2 die..masa tuh aku dok tgk laa pipi die yg chubby tuh..pttlaa si sya kawaii nak cubit2 pipi itu.. tp kalu aku, dr dulu lg aku dok geram kt rambut naoto yg ala2 model iklan syampoo..model yg sebelum laa tpnye..masa kusut masai tuh.. tp, i like!! masa die spin, slalunye rambut akan jd serabai seserabai rabainya sbb tarian die dok goyang tengkuk jer (girly man!!).. so, aku selalu terhingin nak selak rambut yg dok tutup muka die tuh, selit kt telinga die.. "don't hide that pretty face, sayang"... auwww!!rakus!!! korg paham x perasaan rakus ini?!! ooohhh.. x bley tahan....


before.....


after.....
dan tak dilupakan, idung naoto yg bulat tuh.. cumey btol!!!ngeh3...
btw, kesimpulannya lepas habes jer die spin, aku dan seribu stalkers yg lain pon mula berkeliaran kt dpn pintu staff room..ader yg muka x malu dok asyek terhendap2..pastu die jerit2, "naoto,deruyo!!"..(naoto nak kuar)
aku yg lebih bijak sikit dr derg pon mendpt idea bernas utk tunggu trus kt luar.. aku ajak member aku kuar trus, sbb aku tau kt dlm nih mesti sumer org dok kerumun..
so aku pon kuar kt luar yg sejuk sambil purak2 ckp henpon.. x nak nampak beriya la katakan.. siap pektis2, bile naoto kuar kang nak ckp eh naoto...eh, x perasan..dah nak blk...nado2...
maka berarak kuarla team naoto dr pintu itu..aku pon pusing dan...
eh nao...gila bapak!!!seribu stalkers tuh berlari2 kt belakang naoto!!! menyebabkan naoto pon kene berlari2 plak mcm ibu ayam dikejar musang.. siyollaa!!! pastuh stalkers2 itu pon mintak salam2 ngan naoto..aku maseh wat bodo di tepi derg..dan naoto pon salam2 derg dan die nampak aku..lalu die pon trus hulur tgn kt aku!!!aku mcm OMG!!! tidak!!! aku x mau kembali ke level peminat yg salam2 tgn!!! no,no,no!!! tp dah dihulur, melampau plak kalu aku tepis.. so, iciyou, aku salam laa sambil ckp hr tuh terima kasih ek.. dan die pon ckp "iiyo, iiyo".. dan aku pon ckp lg, skang dah x no 6 dah.. lantas die gelak2 sambil ditarik bodyguard.. x sempat sembang lama2..

inilah tgn itu... jari2 yg aktif memetik gitar dan menyepin turntable.. biarpon selalu eksesais, jari2 itu tetap montel2 dan bulat2, tidak seperti jariku yg runcing dan bengkok..
aku sedikit keciwa.. salam?!!! tidak!!! adakah aku dah balik ke asal.. di zaman dgn sekali salam i can die a happy woman? oh naoto.. moge2 next time maseh ada..lg pon menurut horoskop aku hr tuh,
"Dear son,Here is your horoscope for Sunday, November 4:
It's a good day to get started on something new, even if it seems a bit more challenging than you'd like. You'll end up doing far better than you had expected and might open a new door of some kind. "
harapnye something new tu adelah menyetalk naoto secara solo.. x der bantuan abg2 die.. mmg challenging sbb slalunye aku boleh guna the-I-know-ur-bros,manager,etc card..nih naoto sekor jer..x leh harap nak soh org bwk aku jumpa die.. so harap2nye ader new door yg nak bukak ni ek.. biarpon mustahil giloh.. automatic door pon x nak bkk tau kalu camni punye situation.. SALAM?!!!!!!
ingin ku elus2 rambut itu spt gambar di atas....
aisehmen!!! makcik nih dah merealisasikan impian aku plak dah.. terpaksa aku akogare die plak.. kaulah idolaku, wahai makcik harisenbon..
-hate that i love you......

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

huish...lame x hupdate..skali hupdate byk le jugak....ak rs ko mmg seswai jdk stalker...skang ak nk truskn zikir brku...hahahahahalim mmg hohohohohohoooot!!..
weiy...jgn jdk makcik harisenbon aa...da aa mnah tu horor

shawnaoto さんのコメント...

hahahalim..bagus deja..jom zikir... heheheroku...lg bagus akogare adek hahahalim.. hehehensem, hehehebat,hohohot..
yg lelaki2 nyot lain bole amek hahaharisenbon!!!