saya sayang shawn

2007年11月5日月曜日

edisi emo

hello korang!!sorry..lame gile x hapdet..aku agak bz mgu lepas sbb ader gifu taikai yg menyebabkan aku demam2..nanti aku wat post full report on gifu taikai..hahahahalim....

pastuh semlm aku gi jumpek naoto lg..senyap2 jek aku gi ek.. x bgtau korg pon..hahahalim.. x derla senyap sgt.. iciyou, satu kansai nih tau la gak.. next post gak ek...

aku dah x leh fokus kt bende lain sbb mgu lepas adelah minggu mentor & protege.... memahamkan yg x paham (loser btol), memahamkan yg terlebih paham & meneka btolkah ape yg dipaham.. hasilnye? x pahammm..... hahahahalim...

susah nak paham hati org..org yg berkata2 mcm empangan pecah pon kadang2 satu hapah x bole pakai.. maybe org yg hanye reti sebut 3 perkataan (saya sayang shon) lg boleh dipercayai... (tp kalu die paham maksudnye laaa).. mcm tu gak org yg asyik tutup telinga buat2 x paham bile kite dah ckp berkali2 mcm radio buruk buat siaran ulangan.. kalu ckp swahili die x paham, itu aku pahamlaaa.. korg paham x ape aku ckp nih?

ape2 pon, bak kata pepatah yg aku amek dr filem mohabbatein,

"Cinta samalah dgn kehidupan..dlm hidup ada kala dilanda kesusahan dan kesakitan…tapi kita x jugak berhenti hidup.. jadi kenapa kena berhenti bercinta?"
MOHABBATEIN

yg penting, jgn laa kite pikirkan si dia sayang kite ke x... yg penting aku saaaayaaaang korang, aku tau korg saaaayaaang aku dan 'saya sayang shawn'!!! hahahahalim... (aku x tipu..aku sayang korg..honest..)

mengapakah hahahahalim? tgu post gifu taikai aku..

-u know u love me...xoxo..gossip girl...

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

huhuhuhu...ak tau kau sayang ktorg n ak pn sayang kau...go shon mentorku~!!!ak pk ak nk besare jdk pengejar tuut..mari kite tubuhkan trio ngn meri....GURLY MAN,MAN,MAN,MAN..KIL HIM,KILL HIM ,KILL HIMM

shawnaoto さんのコメント...

die bkn setakat girly man deja, malah die geli man..
kill him kill him kill him.. hahahalim.. geli teman ke natang tuh..(tibe2 pandai ckp ganung+perak)

匿名 さんのコメント...

shawn...mane nye post gifu kau...byk sgt recent events yg belaku ak rs..sampe cite gifu da menjd kurag hangt..except hahahalim yg kekal hahahangat...shon go A , KI , BA...
goooooo!!