saya sayang shawn

2007年11月14日水曜日

my girlfriend is type B

2, 3 minggu ni aku byk giler ngabeskan masa ngan bbdk hetare..(deja dan ee)
hehehe... x dilupekan cikgu dan nazrul.. hetare berpengalaman nih.. hehehe.. so byk laa terkeluar kuiz2 keperibadian dll... korg darah jenis ape ek? aku mmg minat giler psl menatam nih.. aku darah B.. yg secara general nye bersipat MY PACE.. iaitu suke2 ati mak bapak.. i do what i like, i like what i do.. so,kt nihon susah skit manusia2 berdarah B dpt keje, sbb kami selalu ketegaq x nak dgr ckp.. kami jgk sgt obsess dan loyal.. kalu bende kami minat, x yah risau la, insyaallah berjaya punye.. selagi x dpt, mmg x berenti laa maknenye.. tp kalu bende yg suke la.. kalu x suke, x pyh paksa laa.. wat sakit hati jer.. dan loyal.. nih pon kene ngan aku.. aku minat SO7 ngan OR.. lama giler.. x berubah2... biar pon dulu org kate aku pompuan siyul sbb x loyal ngan ex aku, org x tau.. aku loyal sbnnya.. tp ngan org len la.. hehehe.. oh, Duta!!

org darah B gak x pandai tjk kasih syg.. tp tuhan jerla yg tau betapa penyayangnye kitorg.. hehehe.. mcm bapak aku.. skit2 rindu anak2.. skit2 nangis tringat anak2.. tp kalu kt dpn,nak peluk pon die x nak.. kami nih spesies salam menyalam jer.. dan kami sgt sensitive.. can forgive but cannot forget.. amat pendendam.. pandai cover tp kami x kan lupe kalu dah terasa..

so kpd sesape yg nak mengayat pompuan darah B, better kalu korg ader minat yg sama.. dan yg plg penting, jgn nak tipu2 sbb kalu bareta, kitorg x luper.. dan juge, kalu belom ape2, jgn pandai2 nak komen2 psl famili kitorg ker, kawan kitorg ker, personaliti kitorg dll... ini plg x leh tahan nih.. kalu kitorg dah suker kt korg kang, dun worry.. apa saja utkmu!! tp kalu br nak proses ayat mengayat, sile jauhkan perkara2 di atas..

especially utk baai pompuan hetare, kawan adelah segala2nye.. spjg idop kami spend ngan membe.. so, ape2 pon yg terjadi kami akan pilih utk loyal kt membe.. kami x semestinye dgr nasehat member, maklumlaa, my pace.. tp kalu org len pandai2 komen member kitorg, hat tu x bleh blah..

so, begitulaa perangai org berdarah B.. cpt rasa marah tuh, tp x sampai 3 jam kami bole lupa yg kami tgh marah.. kt sini ramai gak la org2 darah B.. bole wat club.. dan sumer mmg x disangkal lg akan ke B annya.. BITCH!!

-kalu aku kawen ngan Naoto, aku jemput ko yek,ee...

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ko jgn lupe aku!!!protege hetare no1 kau~!!huhuhuh...ak pn ko ajak g majlis kawen ko n naoto kan??kan???kan??.huhuhu..jgn tgglkn aku jue..
yeay go B girlss..n wut ur sayin is 100% true.. can forgive but cannot forget..itu mmg i know 4 a fact...
shawn quote,"org darah B gak x pandai tjk kasih syg.. tp tuhan jerla yg tau betapa penyayangnye kitorg."..ye betul we love each other..stick 4 one another..all for one n one for all~!!

shawnaoto さんのコメント...

dun worry!! aku x lupe ko punyer..mestilah aku jemput ko..sape lg nak jd bentara kan.. hihihi.. go b gals!! ee pon b gak.. tp b yg busuk,bitch dll.. hehehe

peaknee さんのコメント...

yeayyyy,fni pn darah B,n totally agreed with u,darah b can 4give but cannot forget,serius S**T btol!!!!!one more thing,sgt cpt terasa esp bab2 family/org2 die sgt syg,jgn suke2 ati je nk mengutuk dpn haku*big grin*