saya sayang shawn

2007年11月25日日曜日

conan yg bkn detective...

lama x hapdet..ごめなさい!!bkn bz, tp tersgtlaa hima sampaikan sepjg masa dok abeskan ngan menonton movie dan my name is earl dr season 1 sampai khatam dah the latest episode dlm masa 3 hari..

lg pon x der citer br psl naoto,orange range or ryukyudisko.. sepi kurasakan idop ini.. tp aku dok pelik apsal aku punye jerawat gatal dok tumbuh..( jerawat yg tumbuh seminggu sbl aku gi konsert.. for real..) mungkin sbb byk sgt dok pikir naoto.. sampaikan dlm seminggu ni 3,4 kali aku mimpi die..ngehngehngeh... terpaksa la aku menganggap sumer ini sbg satu sign...

イケナオト
tiba-tiba.....

hr jumaat tuh,lepas show kt osaka, sume org trn kyoto dan mlm tuh karoke sampai pg.. oh intan!! ko mmg shakira!! aku amat terkandou.. tp aku bkn lesbian..
aku sgt letih bile balik pg tuh tp x leh tido sampai kul 9 pagi..tibe2 membe ku bernama junko chan hantar msg nak gi konsert OR kt kobe x?.. dan aku pon spt biasa, main on jer laa.. tibe2 die ckp..今日やけど~~ええの??(tp hari ni~~bole??)

biar pon td letih nak mampos,maklumlaa pektis jd shakira spjg malam sampai pinggang bengkok sebelah.. namun ku gagahkan jua bgn bersiap dan trus kuar gi kobe.. dan yg best tuh konsert ni adalah utk gakuensai jer.. gakuensai nih mcm festival university laa..ape ntah org panggil kt msia..lupa lak..tp kt msia bole jemput artis nasyid jer kalu x salah.. gakuensai konan daigaku..ye,nama uni itu adalah konan.. biarpon agak kelakar namun uni ini amatlaa kaya.. mampu jemput OR tuh.. dan tekejut aku tgk taikukan derg!! cam stadium!! siap ader 2 tingkat!! gilerlaa..mmg sasuga daigaku anak org kaya..

naoto sgt cute..obviously sbb aku sayang die.. sbnnya die dah sgt kurus dan agak serabai.. letih kot.. bz bodi la katakan.. i love the goatie but the moustache???errr.... x seswai laaa.. btw, hiroki ngan yamato amat kelakar.. yamato nyanyi horror gile..aku rasa nak baling telur.. x sedap lgsg.. tp memandangkan die kelakar dan baik,aku maafkan.. dan dgn penuh gaya gaynye, hiroki cium pipi yamato 2 kali atas stage!!! kawaii?kowaii? korg tentukan laa seniri ek..

memandangkan ni gakuensai, hiroki pon tanye sape yg dah final year kt sini? dan ramai laa angkat tgn..dan die kate, lagu kizuna lepas nih ditujukan kt korg.. dan tibe2 aku terasa sedih lak mengenangkan life aku yg bakal berakhir x lama lg nih.. kalu positive nyer, life yg bakal bermula la kan.. tp mcm mana nak mula idup br tanpa naoto, orange range, kelab cinta sayang, protege2 ku,mak uranai ku, kawan2 yg best2 kt sini...寂しい。。

live @ konan daigaku,kobe....

inilah punca jerawat aku.. bkn kacang, coklat atau makanan berminyak..

-hr ni jerawat aku dah surut..kene buktikan secara saintifik nih.. bole wat tajuk thesis baru..

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

haa..shon pe lg..bek ko jdk protege intannyoh tuh..mnuntut dr die...mmg mntap aa ko gelek kt front row konset rykukyu ke orange range nnt.bleh harapn mningkt 70%..ahahah