saya sayang shawn

2007年11月14日水曜日

diary of a stalker..

inilaa bukti2 keobsessan aku.. naseb aku punye kamera sony cybershot tuh mmg horror die punye night shot.. kalu x mmg habes 2 gig aku tangkap.. ngalahkan paparazzi.. sape2 yg x buta IT mcm aku, bolehlah try mengclearkan gambau2 ini ek.. mari wat kuiz di mana naoto...

naoto.. pandangan belakang.. bkn pontiananak tau..
naoto tgh duduk2..btw, itu bkn kaki aku.. bulu kaki aku lebeh lebat..


yg dok semangat peace2 nih, membe aku rinrin.. die x tau, aku tipu die..saja nak cover.. npk x naoto tuh? nih aku besarkan kt bwh ni..


ini yg dah dibesarkan.. gilerlaa!! jeles!! nak bag LV tu gak!!

korg dah tgk website delofamilia.. gile naoto tuh!!!cun ngalahkan pompuan.. konpius aku akan kejantanan mamat sekor nih.. gambar die mcm pompuan berjanggut!! tp ttp lg cun dr aku walopon aku x der janggut.. x der lebat sgt!!!!! shut up!!



-I'm man enough for the two of us...

0 件のコメント: