saya sayang shawn

2007年11月15日木曜日

the more i run away......

jambu sejambu jambunye.. kredit to sha.. cilop gambar dr blog die..


semenjak kejadian salam menyalam hr tuh, aku mcm tersedar sebentar.. who am I kidding?!!! peminat naoto nih ramai gile.. sume obsess ngalahkan aku.. dan aku yakin dlm billion2 peminat die tuh, mesti ader kanousei nak ader model yg minat die kan.. dulu2 sbl aku membuat keputusan nak terjun dlm bidang stalking nih, aku telah berfikir masak2 dulu sbl pilih naoto.. pdhal aku minat hiroki.. aku ubah minat kpd naoto sbb die x ramai peminat masa tuh.. siap die x lah sehensem skang.. dulu comot giler!! die mempunyai hairdo yg emphasise hidong bulat besar die tuh.. pastuh die senyap jer.. bkn yg senyap sexy,mystery mcm yoh.. tp yg senyap bosan dan loser.. sbb tuh aku pilih die..

tibe2 die simpan rambut pjg masa love parade dan boom!!! dah x nampak dah hidong tu!!! dan die jd dj plak.. x cukup dgn dj club, die jd dj radio plak dah.. and he's actually funny!!! i'm not kidding!! 4 real..he's funny!!!
skang die wat solo project la plak..sudah2 laa tu!! x reti dok diam btol!! maka akan bertambah2 glemer laa mamat ini dan betambah2 kaya la die..

dan berdasarkan pengalaman, jgn mimpikan hot guys.. I mean yes, i'm into hot guys but not the hottest one!!.. and better if he does'nt know that he's hot.. tp npknye skang silap laa.. bkn takat hot, siap dah jambu plak dah..

sbb itulaa aku dah buat keputusan nak retreat from this battle.. buktinye,minggu lepas sbnnya aku gi live abg ipar aku, tp aku x tuleh pun details kt sini.. sbb malas nak beriya dah.. dan bln dpn ade release party delofamilia dan aku x tempah pon tiket.. malas nak gi.. tibe2 td membe aku call dan die ckp die dah dpt tiket utk kitorg!! what!!! aku x nak gi!! tp again, who am I kidding?!! terbang2 butterflies dlm perut aku nih.. dan aku sebok dah pikir baju ape nak pakai dll.. hishh!! makin aku lari, makin galak die dtg.. kalu x, punyerlaa payah nak dpt tiket.. bertahun2 aku jd fan club br dpt tiket 4 kali.. bile aku x carik, die dtg menyerah diri plak..

dan yg plg penting, ader countdown kt okinawa ujung thn kang.. dan aku mmg nak pegi, tp x der duit.. so, kalu ader jodoh maka pergila aku kt okinawa tuh.. mari kite percaya pd kuasa jodoh.. jodoh x perlu dicari.. huhuhu.. (comes from a staker..)

-en. rahman called td... harapan utk trip okinawa cinta sayang npknye dah 70%..

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

jodoh x perlu dicari...dtg sendririk...mcm penah dgr kate2 ini..tp dimana ya?!??

匿名 さんのコメント...

huhuhu..tu ah.. konpius2..kite kene tanye ee.. die pandai sket bab2 ni..die tau tajuk citer sesat2 ngan nombor2 tuh..hehehe..