saya sayang shawn

2007年8月28日火曜日

skank edition

kpd yg under 18 sile tutup mata.. kali nih post panassss punyer..bersesuaian ngan summer fever aku kt sini.. so, saper x kenal mamat kacak ashraff sinclair nih sile angkat tgn.. (kak juita!!angkat tgn laa!!!) btw, mamat gol&gincu (yap, i know...GAY!) nih teramatlaaa wow, right?? the look obviously.. x der kena mengena ngan bakat whatsoever... and saper kenal minah skank nih? yes...aku tgh angkat tgn... nama die bunga cinta lestari.. i'm not kidding... pttlaaa cintanya berbunga2.. dulu minah ni ler yg jd org ke3 dlm rumahtangga ariel peter pan.. pandai ashraff carik awek..




nasib baik kaki minah nih camtek..x der stretch mark.. x der bahan aku nak kutuk2 mesra...

kalu dah tau diri tuh celeb, sorok2laaa sikit.. x payahlaa nak berdakwah secara terang2an.. biar pon muka mat salleh, nama melayu gak.. kt jepon nih x pernak lak aku tgk gambar ayumi+nagase ker, aiko+kokubun ker, nakai+kuu chan ker.. ader lg sekor skank aku nak kasik promosi free nih.. tp tenet tgh slow nih..so next post la ek..
and what's with hans isaac and fasha sendat?? eewww....skank!!
-asalkan bukan naoto...whatever!!!

0 件のコメント: