saya sayang shawn

2007年8月6日月曜日

emotionally unstable...

di kala shiken aku begitu rajin menghapdet blog ini..tp sebaik shj aku abes shiken dan menghadapi hima yg teramat2, aku menjadik malas plak menghapdet..tp utk tidak menghampakan semua peminat2 aku di luar sana yg dahagakan perkembangan terbaru aku, jari jemari ini trus menekan2 butang2 keyboard dgn agak slow..(buta IT).. perkembangan terbaru adalah di bahagian pinggang sebanyak lebih kurang 1cm (lebih sbnnya) berpunca drpd minat baru aku memasak pelbagai jenis spagetti utk dimakan sendiri... yes!! I can cook!! sometimes.... SHUT UP!!!
namun begitu, perkembangan tersebut tidak menghalang aku dr mendapatkan jeans tommy hillfiger yg tgh sale semlm..OMG!! my butt look awesome in it!! (hey!!! not THAT big!! damn it!!) biar pun hasrat sebenar aku nak membeli swatch affecting yg ala2 pucci, nampaknya niatku tersasar.. xpe2, besok aku gi osaka carik..huhu..

-aku menghadapi kebosanan tahap dewa kelapan memandangkan x dak konsert Orange Range @ Ryukyudisko dlm masa terdekat nih.. arrghhh!!! miss u, naoto...

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Tahniah kepada Penulis kerana akhirnya telah berjaya mengekalkan serta merealisasikan hasrat membeli Jam Swatch yang sama besor dgn jam dinding aku (yang masih belum aku beli)--- Saat2 camni nihonjin ucap ape shawn? Omedetto ek? ke Omelette-o ? - ~penumpang setia umah kojek, huhu~

shawnaoto さんのコメント...

amboi...misteri nampak wahai pemberi komen..aku cukup mengenali org yg mengutuk jam aku tuh..hehehe.. brokeback sungguh!!