saya sayang shawn

2007年8月24日金曜日

rock rock konichiwa vol 11.....



ROCK ROCK KONICHIWA@ ZEPP OSAKA


aku br jer balik.. x sabar nak tulih..hehehe.. hr ni dimulakan dgn aku order pizza.. sbb aku tau, blk mlm kang mesti lapar.. 30 jam kemdian delivery boy pon sampai.. bkk jer pintu bende 1st die ckp "ORANGE RANGE?".. merujuk kpd album RANGE yg berkumandang sakan dlm bilik aku.. "Range suki?" aku tanya.."daisuki!!!!!" mamat tu jwb.. x psl2 aku dok sembang ngan mamat tu plak psl aku nak gi konsert drg pasni bla bla bla..sampaikan mamat tu blah lupa nak amik duit..nasib baik aku jujur, aku kejar blk mamat tuh... hepi aku bile jumpa geng!!


sampai kt sana, aku jd tumpuan ngalahkan artis.. sbb ramai geng2 ryukyudisko aku dtg bwk member2 derg yg lain dan derg suruh aku tunjuk gambar 2 shot aku ngan naoto tuh.. maka berkumpullah sekelian alam mengelilingi aku... risau aku takut org curik henpon nyawa aku tuh!! nasib ni jepon.. mmg selamat.. aku gi ngan member baru yg aku jumpak kt okinawa hr tuh, manami chan.. die nih peminat naoto gak..minah nih plg baik dlm sumer2 membe jepon aku..suke sgt kt die nih..


diringkaskan citer, kitorg dpt dok dpn!!! 2nd line!!! btol2 dpn naoto... konsert stat tepat kul 6.15 spt yg ditulih dlm flyer..sasuga nippon!! mule2 band captain strydame ngan fuji fabrics.. don't ask me.. x tau.. x kenal.. after fuji fabrics tuh kuar, staff2 pon cpt2 tarik kuar drum set ORANGE RANGE... masa tuh org blakang tolak sampaikan aku terangkat, kaki x jejak tanah.. giler penangan range's fan nih.. bdn kecik2 jer aku tgk.. skali power ngalahkan altromen..hr2 minum tongkat ali kot..

naoto kuar 1st diikuti yg lain2.. naoto sgt HENSEM!!!( dan kaya obviously...) rambut die dah pjg dan ader dah ader goatie!! suke!!! x lama lg mesti jd rambut love parade balik.. hiroki dah gemok btw!! aku tgk apsal mamat nih comel sgt..rupenye2 sbb die tembam.. spjg konsert mmg hiroki sgt best laa!! die sgt kelakar dan aksi2 die sume cute2..mengaburi mataku.. buatku keliru yg mana satu pilihanku.. huhuhu.. ryo ckp la drg sampai osaka semlm.. dan semlm giler punyer kilat dan guruh kt osaka( kt jepun sgt jarang ada kilat)..pastu die tanya hiroki, dgr x guruh semlm? hiroki jwb "atatta..kokode..marui ni nachatta!!" ("kena panah petir..kt sini..skang dah jd bulat"#sambil buat bentuk bulat kt die punyer barang.....) biar pon lawak kotor, hiroki yg buat, so x kesah.. comel gak... yoh pon dah semakin macho skang.. aku sgt naik sheikh tgk die main bass..yamato dan ryo pon best...naoto? ok laa jgk.. hr ni die main gitar kt depan stage btol2 dpn aku membuatkan aku histeria sebentar!!!yg plg best, naoto perasan aku ada sbb masa org lain jerit2 nama derg, aku jerit pheewiittt... aku biasaknya jerit pheewiitt masa gi ryukyudisko, so dah jd trademark aku.. masa tuh trus naoto pdn straight kt aku dan kami bertentang mata...(LUVLUVLUVLUV~~~) sampai last 5,6 kali gak laa kami bertentang mata.. ohh, aku cair dlm lirikan mata itu!!!




gambar masa rock in japan, awal ogos..

skang rambut naoto tambah pjg dan hiroki tambah gemookkss...

derg nyanyi skit jer..antaranya twister, kirikirimai, locolotion, ikenai taiyou, ika summer, onegai senorita, champione, dance2... byk tuh jer rasanya.. tp aku sgt puas ati..kalu derg nyanyi lebih lg mau pingsan aku.. after OR, Spitz plak.. tau x band nih? band org2 lama..dah 20 thn.. vokal spitz tuh siap dgn kelakarnya ckp kalu OR tuh mcm kucing, spitz nih mcm iguana..hahaha.. comel... biarpon berumur, spitz pon mmg power.. suaranye meruntun jiwa!!
-aku ada 6 bulan shj lg nak perangkap naoto...

0 件のコメント: