saya sayang shawn

2007年8月18日土曜日

ken's bar 2007...


3 tahun aku tgu nak gi konsert pakcik nih.. sebelum ni punyelaa aku ternanti2, bile dah dekat2 aku boleh hampir2 terlupa sbb aktiviti meronggeng summer holiday yg x putus2... hehehe..
apa yg aku bole katakan.... HOT!!!! OMG!!!!!! meremang bulu ketiak aku dgr suara macho pakcik ni.. seat aku btol2 sebelah stage.. so, jelas kelihatan susuk tubuh yg perkasa itu.. hirai ken membuka tirai dgn berbaju ketat (ala2 gay),... tp kalu aku punyer body cam tu, aku pon akan berbaju ketat gak.. giler kacak!!!! skali die bukak mulut!!! adoi!!! jatuh berdebuk2 aku... meruntun jiwa raga.. perfect!!!! jauh lg sedap dr cd....


ken's bar 2006

sepanjang concert die salin baju 3 kali ( sooooo gay!!), berehat 2 kali (rehat yg terlalu pjg menyebabkan aku geramssssss)... tp mmg concert ni mencapai objektif, iaitu concert nak relax2... tooo relaxed...byk rehat sgt.. igaito, hirai ken sgt byk ckp, dan sgt kelakar... die jugak sgt baik layan peminat.. kalu aku tau, aku stalk die pon bagus.. sbb naoto kadang2 ader sedikit tinggi hidungnye... pdhal naoto sebenarnya berhidung bulat..
kalu dah muka hensem, body macho, great voice, talented, smart and funny... confirm la gay... x pelah, pompuan cun camna pon x dpt punye... hahahaha!!! (aku yg anti pompuan cun)


kesimpulannya, aku berasa sgt untung dpt gi ken's bar akhirnya... x rugi lgsg... rasa nak pergi lagi.. tp masih sempatkah??? menghitung hari menjelang graduasi...UWAAAAAAA!!!!!
-org selalu pelik dgn my type of man.. naoto? hirai ken? duta? dimanakah persamaannya??
hmmmm.. how about, HENSEM DAN KAYA!!!!!! see... aku tidak cerewet memilih...

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

sah sah la mamat nie gay..

shawnaoto さんのコメント...

hahaha.. tau x per....