saya sayang shawn

2007年8月6日月曜日

one step closer to naoto..

sekadar gambar hiasan.. oohhh~~~ hot!!! lihatlah betapa terhiasnyer blog I..
hehehe... kankei nai ngan story..



my biatch sahnon congrats!!! sahnon dpt audition for sony music japan!! mak bangga nyah~~ huhu..aku doakan ko berjaya..korg sumer pon sile berbuat demikian kerana kalu sahnon major debut under sony music, ini mendekatkan lg aku ngan naoto!! orange range pon bwh sony music gak!!! OMG!!! bg sonia jd PR ye bang... assistant cuci baju, beli boxer, buat sirap dll keje bawahan pon xper..hehehe.. x kesah.. asalkan dpt gi backstage bile u wat konsert ngan OR kang.. bgla i feat dlm album u ek... nyanyi part ooooohhh aaahhh pon cukup la..hukhukhuk.. blom ape2 aku yg excited memikirkan kemungkinan masa depan aku..hmmm.. my future? what's wrong with this statement?? hehehehe...



sahnon dan sonia..kami bespren.. bestest!! BFF!!
(aku yg terpaksa mengaku sambil mengemukakan bukti demi masa depanku dan naoto..)


-everything's about me!!!! me,myself and I!! what a bitch~~

0 件のコメント: