saya sayang shawn

2008年2月21日木曜日

my last moment as an engineering student..

i reaaly do mean it..LAST!! there's no way i'm doing this again!!
huhuhuhu.. lega.. mari aku titipkan saat2 akhir menjelang ronbun happyou nih.. dimulakan dgn bismillah, diakhiri dgn alhamdullillah.. tp aku ngan dell jer laa.. yg lain memulakan dgn amok sakan..
stat dgn sempai hensem aku.. namanye H.. sape nak tau,kang tanya.. aku ckp punye.. x der pasal nak cover2.. tp x leh tuleh kt sini skang sbb takut die lalu blakang aku kang,kantoi aku dok ngutuk die lak.. dulu2, die sgt laa baik.. die semangat nak bg sumer jawapan kt aku.. x mcm senior aku yg sorg la, si A.. die tuh lak bdk pandai skema, so die mmg x suke bg jwp.. die nak soh aku wat sumer sendiri.. merepek btol!!

masa dah dkt2 nak hantar tuh, aku malas laa nak kaco senior2 aku sbb derg pon kene antar ronbun.. so after jer derg hanto,barulaa aku kaco derg.. akan ttp, niat suciku tuh disalahertikan.. x psl2 aku kene amok sbb lambat, x reti, blablabla... siot betol!!! aku gelak jer... dell kt meja sebelah dah nak nangis tgk aku kene seranah.. tp aku ttp maintain senyum sambil mulut terkumat kamit dgn ucapan 'babi ahh die ni'..

x lama kemudian, ade membe jepon lain lak buat hal.. bengang giler aku!!! rasa nak amok balik jer.. tp aku yg x reti marah nih, hanya tersenyum sambil mulut berkata 'isskkk,ade nak kene sepak ni...'

pastu sensei aku lak buat hal.. aku x leh kutuk die lebeh2, takut x berkat ilmu.. tp memandangkan die x ajar aku pon, biar aku go on.. horror giler die gertak nak failkan aku!! saje jer ngamok dpn org sbb pastu die ok lak dtg tanya2 psl visa.. aduss..sakitnye ati.. tp yg ni aku x lah kumat kamit,sbb iciyou sensei..

kesimpulannya, sumer org keliling aku dok bengang2 tp aku x leh join sbb org lain bengang dulu.. dan aku susah skit nak expresskan perasaan marah.. ini kerana, bile aku hepi,aku bising,sedih pon aku bising, frust pun bising,marah pon bising.. so, org x leh beza..

-dlm x marah aku, pernah gak terbang kopi starbucks kt shinsaibashi..

0 件のコメント: