saya sayang shawn

2008年2月12日火曜日

研究!!もう~~ イや~~っ!!


gambar kankei nai ngan post

adoi!!!x laratnye lab aku nih.. result x kuar2 lg.. sempai plak kedekut ilmu.. x nak ajar stret. . tolong!! nak muntah!! dan yg lebeh horror besok nak hantar dah!! OMG!!! bole x hantar ketas kosong jer nih?? adoi!! pitam..
itu x cukup horror lg!! nak tambah kehorrorran kisah ini, 15hb nih ader presentation senior aku.. dan si kohai2 pun kene gi gak!!! dah ler stat kul 10am!!! giler!! mana ada org idop lg kul 10!! zara pun x bkk lg laa!! dan habes mlm, sbb sumer budak engine master ngan phd wat presentation.. bukannye sorg 5 minit, tp lebeh kurg setengah jam sorg!!! dan pd 15 hb tuh, aku pttnye gi jumpak abg ipar aku kt osaka!!!! tidak!!! ryukyudisko!!! nak gi!!! tiket pon dah beli.. baju dah siap gosok nih!! siol laaa.. ader gak aku ponteng kang..


dah,nak kene sambung keje lab nih.. uweeekkkkk..

sile tgk atas sebelum stat keje to find comfort...

-tgk atas sekali lg sbl stat wat program fortran bodoh tuh!!! ok, tarik napas, tgk atas lg sekali.. dan lg.. dan lg...

0 件のコメント: