saya sayang shawn

2008年2月7日木曜日

やっと!!!

finally... dpt gak aku tgk naoto for the last time sbl blk msia.. walau pun bkn konsert aid jam spt yg aku harap2kan.. at least dpt la gak, kan?
mintak2laa dpt no. dpn2.. memandangkan ini open concert derg, mmg fan club dpt dpn2.. so, mesti dpt nampak naoto pachiri!! dah la kt zepp osaka!! so mmg stage dkt laa.. best2!!

dan 15hb ni nak jumpak yosuke!! yeay!!! x sabar!!!

btw, aku dpt keje kt zara!! x sia2 aku shoping bagai nak rak hr tuh.. bole kumpul duit beli ipod touch ngan nintendo wii sbl blk.. ini adelah 2 bende yg aku x kan beli saja2 kalu bkn musim gi lab@ musim loser.. so,sementara tgh pgg tittle dork ni, eloklaa aku beli siap2..

nway, the concert will be on 11th april, @ zepp osaka.. anybody wanna join me? i have an extra ticket..

-tinggai nak enchou visa plak nih..

0 件のコメント: