saya sayang shawn

2007年10月3日水曜日

短い休みだった。。

hellu boys and girls!!! i'm back in town!!!

so, wuzzup u guys?? sebulan cuti aku nih.. balik jer kt apartment aku yg sekangkang kera telah menyebabkan aku homesick!! yup..for real... aku, homesick..tambahan plak bile bkk posa ngan air dan tempeyek jek.. x sempat masak sbb letrik dah kene potong.. siyul btol.. masa kt umah, aku makan (dr bkk posa sampai sahur laaa) tido jek.. tibe2 byk plak hal bile balik sini.. beskal kena curi laa.. duit x der laaa.. letrik kene potong, tibe2 cekgu aku soh buat pembentangan thesis yg satu hapak aku x paham lg nih... dan tgh x der duit nih, member2 aku sumer nak gi okinawa 20hb nih sbb ader denkirok dan pitchwork.. that means 2 nights of life size naoto!!! back 2 back!!! aku sgt2 nak pergi,k... kalu dpt gaji tarian aku next week, i'm soooo there!!! doakan kementerian pelancongan bayar gaji kitorg!!!



sama la kita..bukak posa ngan megi..


sebut psl naoto, korg tau x my hubby-to-be nih sgt2 laaa sedang maju ke depan.. bukan perot awekssnya laa..itu yoh!! naoto skang tgh buat solo project called DELOFAMILIA yg bakal debut bulan 12 ni.. tp hapa kebendanya delofamilia tuh, blom ader kepastian.. samada naoto nih nyanyi solo, or die ader buat group baru, x sure.. yg tau, album ni bakal release bulan 12.. tp next2 week ader konsert delofamilia nih kt tokyo, so masa tuh br org tau kot.. no, i'm not going.. x der pitih..lg pon probably ni last raya kt sini.. so raya la!! lg pon last raya aku gi konsert mariah carey.. x kan tiap2 thn nak miss raya kot.. huhuhu...
oh raya!!! rindunya kt abah, mak, boy ngan shah.. first time nak raya rumah baru thn ni dan aku x dak.. sedey lak...nak bkk posa sedap2.. sini x dak harapan laaa.. rindunyer aku kt E! channel... buhsan!!! maybe 2,3 hari lg lepas kuar jumpe org aku akan back to normal kot.. skang nih tgh demam tepeng lg..dan nak jimat duit maka aku terpaksa perintah berkurung dlm bilik..


-tepeng dah ade tesco!! dah maju!! ader escalator naik.. dan turun!!!!

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

huhu..aku br bejinak2 baju blog ko nih kakshawn..huhu..tepeng da maju ke??ishh222..teringin nk tgk tepeng=p..

shawnaoto さんのコメント...

bagus2..silela berjinak2 seumpama rimau belang di zoo taiping tuh.. aku maleh laa nak riak psl kemajuan tepeng tuh..kang abes sumer penduduk kolumpo dan alor janggus nak pindah tepeng lak kang..ko nak tgk tepen? silelah nonton sex and the city..tepeng ngan new york tuh lebeh kurg sama laa..lebeh tepeng sikit jer..