saya sayang shawn

2011年10月13日木曜日

setahun sudah berlalu...

"and i was all alone with my hatred and the pain was so bad it was like being tortured.
pain so bad you'd take death with a smile just to get away from it"


so true...

akhirnya, setahun sudah sejak 'kematian' aku.. pada hari ini tahun lepas, aku menangisi keputusannya.. hidupku kelam ditinggalkannya... pengsan2 aku kerna x dapat terima kenyataan dia bukan milikku lagi..

hari ini, aku masih menangisinya.. namun atas janji yg sudah kubuat pada diri sendiri, ini hari terakhir ku kenang dia. esok, dia sudah mati buatku. mati eksiden.. mati kena aids. ape2 jerlah, yg penting dia sudah tidak kukenali lagi..

kerna ku yakin, hanya aku yg mengenangnya.. sejak mata terbuka, hingga menutup mata.. sedang dia, pasti sedang bergembira dgn his one and only love.. segala janji dan kata2 manis dia dulu, pasti sedang hebat ditabur pada kekasih baru.. semua kata2 recycle itu.. pasti sudah hebat dia sekarang kerna sudah byk prektis sebelum ini..

hanya doaku pada Allah, permudahkan urusan hidupku.. dan semoga diberikan balasan kepada mereka2 yang menganiayai hidupku dan keluargaku..
amin~


sayonara daisukina hito,
mou kaette konai,
soredemo watashino daisukina hito,
zutto zutto zutto daisukina hito...

0 件のコメント: