saya sayang shawn

2011年7月13日水曜日

eniberseri royanan cycle 9

perghhh~ macam x caya.. aku dah masuk 9 bulan meroyan..giler vavis btol penangan chenta hati kali ni.. kalu ngandong dah nk teberanak dah ni.. 9 bulan tuh!! lama wooo~
tahun ni mmg seryes aku x sabar nk tunggu kadatangan ramadhan..nak beribadat byk2.. nak mintak sgt2 tuhan selamatkan jiwa aku ni.. aku bkn sejenis spesies wanita bodoh.. nak kate x laku sgt on, ade jer yg dtg mengubat luka.. tp terpaksa aku hold dulu sbb maseh x dpt hapuskan bayang beliau.. siottttt!!!! yg dtg bukan calang2 lak tuh.. hadoilaaaa...

kdg2 aku pelik camna bole jd mcm ni.. dulu masa perchentaan, rsanya die yg syg aku lebih..kalu diukur dr stetmen2 meraih simpati beliau laa.. tp kendianya, sepantas kilat aku digantikan.. x pernah nak berhenti kejap n pandang aku kt belakang pon.. terus,terusss, terussss jer die pegi membahagiakan diri dgn wanita lain.. sedangkan aku yg konon2 x sayang dia, x setia padanya, dah 9 bulan masih utuh perasaan itu.. tanpa berjumpa, bersua muka atau melihat gambarnya, 9 bulan kemudian, aku masih bole membayangkan rupanya, tangannya malahan bau dirinya masih dpt kuhidu... gila betol!!!

insyaallah, ramadhan kali ini aku cuba mengambil kesempatan yg diberi utk memohon ketenangan hati ini.. sekiranya tiada jodoh buat kami, aku akan memohon Allah menutup terus perasaanku terhadapnya dan luputkan ingatan ku padanya.. aku sanggup tidak mengenali dia lgsg, tidak mengingati lgsg sebarang kenangan kami bersama.. aku x ingin semua itu.. biar sampai ke hujung nyawaku Allah tidak pertemukan kami lagi.. itu yg kumahu..

kali ini aku benar2 jatuh.. aku jatuh cinta.. kemudian aku jatuh lg dan terus patah hati dlm kisah ini.. dan 9 bulan kemudian, patah ini masih belum bersambung,luka ini masih belum terubat..

0 件のコメント: