saya sayang shawn

2008年4月2日水曜日

naoto!!!!!!!! wohhhhhoooooooooo!!!

hapdet jua aku akhirnya... huhuhu.. melihat naoto beraksi setelah sekian lama, membuatkan aku kembali berasa "ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! nande?!!!!!!!!!!!!!!!!!"... nape skang aku blk?tatkala naoto tgh giloz hensem dan die maseh kenal aku!!! tp sayangnya, haru tuh naoto sempat lambai aku jek.. aku x sempat gi sembang2 ngan die sbb ramai sgt org..


tp satu benda laa..aku tensen btol ngan minah sorg nih.. boipren die org kuat kt situ, pastu minah ni pon boleh la masuk2 booth dj tuh.. pastu dok mengover tepi naoto..siap paksa2 naoto minum champagne.. naoto x nak pon.. errghhhh!!! uwekk!!! geram nyer!!!! tensen aku!!!

x derla cun pon kan.. muka cam laki.. naoto lg jambu...

ageha nih diakui mmg sgt best laa tptnya.. sayang tuh my first and last time.. masa nak masuk siap ader body ches sumer.. aku ingat beriya nyer derg x nak bg bwk kamera, rupenye derg cek drugs.. sasuga tokyo laaa..huhuhuhu..
di waktu malam,yg gilang gemilang..
bila dah pagi, kt water bar, tpt naoto spin tuh, bleh nampak sunrise.. sgtlaa romantik..

tambah2 laa romantik bile sinaran matahari tuh dok melimpahi naoto.. ohhh.. pagi yg sungguh indah!!! x nak balik!!! huwaaa!!!!!





-kamera aku rosak sket tekena air kt disney sea.. so kualiti agak horror..sorry...

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

お久しぶりです!!!
ナオトのメガネ、おもしろいですね!!!ww
楽しそうwww

京都も、もう桜散っちゃいましたよね?!!